Który jego film lubicie najbardziej? ja Historię świata i Smród życia
uwielbiam wszystkie jego filmy,ma niezwykłe poczucie humoru,teraz nikt nie kręci takich filmów,a szkoda.
znam tylko dwa Robin Hooda i Płonące siodła, oba super, jakie inne polecacie ( tak do trzech pozycji)?