1. Beauty and the Beast - 7/10 ♥
2. The Hunchback of Notre Dame - 7/10
3. Atlantis: The Lost Empire - 6/10
4. Scared Shrekless - 6/10
5. The Madagascar Penguins in a Christmas Caper - 6/10
6. Shrek the Halls - 5/10
Bardzo zdolny, razem z Kirkiem robili prawdziwe cudeńka w latach 90'. Szkoda, że ekipa się...