1. Kane & Lynch - 9/10 ❤️
2. Czwartek - 7/10
3. Hitman: Agent 47 - 7/10
4. Kod dostępu - 5/10
5. X-Men Geneza: Wolverine - 5/10
6. Drużyna A - 5/10
7. Hitman - 5/10
8. Sabotaż - 4/10
9. Szklana pułapka 5 - 1/10
Ostatni manifest Skipa Woodsa pojawia się w pierwszych trzech minutach filmu "Kod dostępu". Nie można nie wierzyć w jego brak talentu po brawurowym rozłożeniu dzisiejszych czasów kina sensacyjnego i filmu "Pieskie popołudnie". Brak realizmu zastąpiony dopasowaniem do dzisiejszych wymogów. W kilka lat później zabije...
Zacznijmy od tego panie i panowie, że "Kod Dostępu" wraz z "Hitmanem" (2007) oraz "Sabotażem"
i "A Good Day To Die Hard" to napisane i zrealizowane na porządnym poziomie Sensacyjniaki.
Scenariusz "The A-Team" był w porządku chociaż mógł być jeszcze lepszy,
ale realizacja tego filmu to główna bolączka tejże...